BODYCON DRESS

IMG_4259

šaty – Mango, sandálky – Aldo, náramek – Pandora, náušnice – Tiffany&Co

Uplým šatům jsem se vždy vyhýbala obloukem. Vždyť je to nepohodlné a musíte mít postavu modelky. Můj názor se změnil, když jsem objevila tyto v Mangu. Jejich klasický střih a spojení bílo černé se mi hrozně líbil. Řekla jsem si, že si je alespoň zkusím. Moje překvapení nastalo v kabince, když jsem zjistila že mi docela sedí. (A břicho ani zas tak zatahovat nemusím) Při pohledu na cenovku, že jsou ve slevě jsem radostí zajásala a namířila si to ke kase.

Dovolená byla ideálním místem, kam si je vzít. Bílá barva krásně zdůraznila opálení. Fotky jsme pořídili v neděli ráno po snídani. Trochu jsme si přispali a krásně odpočatí se vydali na projíždku na skůtru, objevit nějaké zapadlé a tajné pláže.

Mějte se krásně!

H.

IMG_4262

IMG_4264 IMG_4268

IMG_4274 IMG_4276

Zanechat Odpověď

