ARIVEDERCI MILANO

IMG_3710

Poslední dva dny v Milánu jsem spojila v jeden článek. Ukážu vám svůj sobotní outfit, co jsem si pořídila a co dobrého jsme si dali.

Ráno jsme si po pátečním dlouhém dnu na Expu přispali. Vydali jsme se do obchodu pro nějakou dobrou snídani. Volba padla na třešně, jogurty a sladké i slané pečivo. Posilnění jsme se opět vydali směr památky. Ten den jsme navštívili zámek Sforzů a čtvrt Navigli.

Ráno po cestě jsme vyfotili na různých místech outfit. Jelikož ten den předpověd opět hlásala vedro (a nemýlili se), zvolila jsem splývavou sukni, tílko a pohodlné sandálky. Co mimo jiné zbožnuju na létě a teplém počasí? Fén a žehličku házím do kouta, kde trpělivě čekají na příchod podzimu. Moje vlasy si během léta krásně odpočinou a hlavně se mi přirozeně vlní, přesně tak jak mám ráda.

Večer už vážně unavený, uchozený a hladový (překvápko že) jsme se vydali směr byt. Po cestě jsme zašli na výbornou večeři. Tentokrát jsme se trochu rozšoupli a dali si i víno, litr vína. Au moje hlava druhý den.

A co jsem si v Itálii pořídila? Během pobytu v Milánu jsem samozřejmě musela zajít do butiku Kiko. Jejich kosmetiku mám moc ráda a opět jsem si něco vybrala. Tentokrát to byla sytě červená rtěnka, kterou ted nosím skoro každý den. Modrý lak na nehty, který se bude krásně vyjímat na opálené pokožce a k bílím plavkám během dovolené. Poslední, co jsem si odnesla byla tělová rtěnka pro mamku na každodenní líčení. Sestra měla v neděli svátek, tak jsem ji pořídila náramek s krystalky Swarovski, v jejím oblíbeném rose gold provední. Musela jsem se držet abych si ho nenechala pro sebe. Tak hodná ségra jsem. Z oblečení jsem chtěla navštívit Brandy Melville, odkud jsem si odnesla bílou košili s vázáním nad pupík. Poslední co jsem si z Itálie odvezla jsou krásné šaty z italského butiku Rinascimento, které jsem dostala jako dárek. Je to hezké, když vás někdo rozmazluje, že? 🙂

V neděli jsme měli let v 5 večer, ale z města jsme museli odjíždět už kolem 3 odpoledne. Ráno jsme ještě zašli do katedrály a na vyhlídku na terasu. Dali si poslední zmrku, dobalili věci a jěli směr letiště.

Z Milána se mi opravdu nechtělo odjíždět. Krásný počasí, supr město, dobrý jídlo a nejlepší společnost mé drahé polovičky. Pokud plánujete nebo uvažujete nad navštívením Expa a Milána, neváhejte a rozhodně jedtě!

Mějte se krásně a už ted můžete hádat, kam pojedeme příště 😉

H.

The last two days in Milan where all about sightseeing and shopping. We went to see Sforza castle, Navigli quarter and the cathedral.

Italy is always a great place to shop. Of course I had to go to Kiko boutique. I picked up two lipstics and a nail vanish. Another must have was Brandy Melville, where I found cute little shirt. I also got as a present nice dress from italian brand Rinascimento. What a lucky girl I am. Of course I didn’t forget to buy some presents for mu close ones. As for my sister I picked up rose gold bracelet, for my mum one of the lipstics and of course parmigiano for my dad.

I had such a nice time during those four days in Milan that I didn’t want to leave.

If you’re thinking about going to Milan and for Expo stop thinking and just go!

xx

H.

IMG_3709 IMG_3713 IMG_3717 IMG_3719 IMG_3720 IMG_3721 IMG_3730 IMG_3734 IMG_3775 IMG_3778 IMG_3783 obrázek (1) obrázek (2) obrázek 1 (3) obrázek 1 (6) obrázek 2 (2) obrázek 2 (3) obrázek 3 (2) obrázek 3 (3) obrázek 4 (2) obrázek 4 (3) obrázek 5 (1) obrázek 5 (2)

2 thoughts on “ARIVEDERCI MILANO

  1. Mila Heleno,
    chystam se v blizke dobe na expo, a proto jsem moc vdecna za tvou reportaz. Lamu si s kamaratkami hlavu, kde budeme v Milane bydlet. Mohla bys mi doporucit, kde jsi bydlela ty? Uz jsem hledala vsude mozne a uz jsem rezignovala. Budu rada za tvuj tip. Hodne uspechu s tvym blogem. 🙂

    Zdenka

    To se mi líbí

    1. Moc děkuji za komentář. Já jsem byla v Milaně už párkrát a k ubytování bych doporučila stránky airbnb a byt, který jsme měli pronajatý my
      https://www.airbnb.cz/rooms/763495?s=tdjn
      Recenze na něj je v tomhle článku 🙂 https://helenalife.wordpress.com/2015/07/22/hello-world/ ( je ale pouze pro 2 osoby) a nebo také hotel http://www.hotelaspromonte.it/ , kde už jsem byla dvakrát (lokace a servis skvělý). Tak snad se bude Milán líbit 🙂

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

