OBLÍBENÁ KOSMETIKA ZA MĚSÍC ČERVENEC

IMG_4161

V červenci u mě na plné čáře vedlo pár kosmetických produktů. Některé byly pro mě úplnou novinkou a některé naopak v mé kosmetické sbírce už stálicí. V dnešním článku vám je představím.

IMG_4165

První produkty jsou z vlasové péče. Na řadu „Thick and strong“ od Head&Shoulders jsem četla na různých blozích a youtube slyšela plno chvály. (Tady se můžete podívat np. na video, kde ho britská youtuberka Becky používá ve své přípravě https://www.youtube.com/watch?v=gfzNI1v0jJA). Vždycky, když na nějakou kosmetickou novinku slyším samé pozitivní ohlasy, je jasné že produkt musím taky vyzkoušet. Poprvé jsem ho spolu se šamponem ze stejné řady sehnala na podzim ve Francii. Nejvíc jsem ale byla zvědavá na sérum. Řada je určena pro zničené vlasy česáním a používáním žehliček nebo kulm. Přesně pro mě! Slibují obnovu vlasů a podporu růstu. Za sebe musím říct, že me produkt přímo nenadchl ale taky neurazil. Žádné velké zlepšení jsem nezaregistrovala a hříva lva mi taky nenarostla. Ted‘ jsem načala druhou láhvičku. Uvidíme po delším používání.

Šampon si můžete objednat np. z:

https://www.kolonial.cz/sampony/head-shoulders-thick-strong-2v1-sampon-a-balzam-na-vlasy-proti-lupum-400ml

A sérum z:

http://www.international.boots.com/en/Head-Shoulders-Extra-Thickening-Treatment-125ml-_1388272/

Už docela dlouho jsem scháněla nějaký přípravek pro ochranu vlasů při tepelné úpravě. Přiznám se, že jsem v tomhle docela lenoch a často se na tenhle krok ve své běžné rutině vykašlu. Polepšila jsem se! Nedávno jsem si koupila tuhle ochranu od Schwarzkopf got2be Guardian angel a zatím jsem nadšená. Vlasy nelepí, po vyfénování nebo vyžehlení jsou krásně jemné a lesklé. A jako bonus krásně voní. Používám ho bud‘ před fénováním na mokré vlasy nebo žehlením už na vlasy vysušené.

Poslední a to nejlepší je suchý šampon Batiste. Konečně dorazil i k nám do Čech. Malá verze za 59kč a velká za 159kč k dostání v Douglasu. Vyzkoušela jsem už hodně suchých šamponu, od Syossu, Schauma, Swiss O’Par až po ten hrozný pudrový prášek od Amicy (brr znáte ho taky?). Jediný, který mi doopravdy vyhovuje je Batiste. Nelepí, nesmrdí, po použití nevypadám jako by mi bylo 70. A ano zní to nechutně, ale vážně skvěle nasaje z vlasů tu mastnotu a vlasy si tak nemusím mít každý den.

IMG_4175IMG_4159

Já a moje plet‘. To je jeden dlouhý příběh. Už od jakživa mám problémy s akné a tuhle řadu kosmetiky pro problematickou plet‘ Germaine de Capuccini Pureexpert mi doporučila moje kosmetička. Sada obsahuje 3 kroky:

1. Čistící pěnový gel – 30ml

2. Čistící tonikum – 30ml

3. Matující krém – 50ml

Kosmetiku používám už měsíc a jsem s ni moc spokojená. Čistící gel i tonikum mi už skoro došly. Určitě si objednám jejich standarní velikost. Krém je hrozně příjemný a lehký. Není vůbec mastný, co mi hrozně vyhovuje. Jelikož mám mastnější plet‘, tak se těžkým a mastným krémům spíše vyhýbám. Po měsící používání jsem si rozhodně všimla zlepšení stavu mý pleti. Akné docela ustoupilo a dokonce mi pomalu mizí i jizvičky a pigmentové skrvny.

Sadu jsem objednala přímo u mé kosmetičky za 750kč. Je to sice dražší kosmetika, ale co se týče péče o plet‘, myslím že se vyplatí zainvestovat.

Kosmetiku Germaine de Capuccini a mimo jiné jejich řadu Purexpert si můžete objednat na jejich českých webovkách. TIP! Sada je u nich nyní v akci za 621kč.

http://www.germaine-de-capuccini-eshop.cz/pletova-kosmetika/germaine-de-capuccini-/purexpert/

IMG_4170IMG_4180

Poslední z mých čevnových oblibenců jsou dva produkty z dekorativky. Lesk na rty od Sephory jsem si pořídila před 2 měsíci a od té doby ho používám každý den. Barva je ideální na každodenní použití. Rty po nalíčení vypadají pořád přirozené, ale s jakoby lepším odstínem. Lesk obsahuje zlatý třpytky, kterých jsem se nejdřív docela bála, ale na rtech nejsou vůbec vidět, spíše je právě lépe zvýrazní.

Do nedávna jsem na obočí používala pouze stíny. Vyskoušela jsem np. ty od Essence, NYX a Bobbi Brown. Voskům a tužkám jsem se vyhýbala velkým obloukem. Přišly mi umělé a jakoby mastné. Nedávno jsem si řekla, že zariskuju a vyzkouším tužku na obočí Maybelline Master shape a už nechci nic jiného. Tužka je  od stínů 100 krát lepší. Vypadá mnohem přirozeněji a i aplikace je jednodušší. Tužku mám v odstínu Soft Brown.

Co vy a vaše oblíbená kosmetika? Jaké máte oblíbence vy? Vaše tipy hrozně ráda taky vyzkouším 🙂

H.

Zanechat Odpověď

