FLOWER PRINT SKIRT

IMG_4026

sukně – Stradivarius, tílko – Jennyfer, džínová bunda – Mexx, balerínky – Yellow Gallery, řetízky – Guess + vintage, náušnice – vintage, náramek – Apart, sluneční brýle – Ray Ban, kabelka – DKNY

Ach ty letní slevy. Každý rok si říkám, že nepodlehnu a pokaždé to končí stejně. Tentokrát mě mile překvapil Stradivarius. Odnesla jsem si pár kousků, jako np. tahle sukně. Za 199 kč no neberte to (nějak si ty nákupy musím vždy zdůvodnit že). Zaujala mě hned, co jsem vešla do obchodu. Líbí se mi její květinový vzor, který je ted na léto ideální. Střih je taky supr, ne moc uplá, ale taky žádný pytel. Tenhle áčkový vzor mi v poslední době vyhovuje nejvíc.

Fotky vznikly v sobotu, po sestřině oslavě narozenin (sluneční brýle – nejlepší zachránce na skrytí únavy po dlouhé noci). Přijela k nám na návštěvu část rodiny. S malým bratrancem jsme se vydali na procházku na Petřin. To byl můj plán, který bohužel už u lanovky, dostal jiný rozměr. Lanovka, sovy v parku, výběh na rozhlednu, zrcadlový labyrint atd. Odpoledne jsme zakončili v italském bistru Moje kredenc, kde jsme si dali výbornou citronádu a typické sicilské cannoli.

Co vy a slevy? Taky podlaháte jako já nebo máte silnější vůli?

Mějte se krásně!

H.

Sales and me, thats the neverending story. Every year, I promise myself I will resist. Well, it never happens. That is also what happened when I saw this skirt. Love at first sight. Flower print – perfect for summer. A line – perfect for me.

What about you and sales? Are you like me or do you resist?

xx

H.

IMG_4027 IMG_4030 IMG_4036 IMG_4048 IMG_4058 IMG_4064 IMG_4075 IMG_4085 IMG_4086 IMG_4087

http://www.mojekredenc.cz/

IMG_4088 IMG_4089 IMG_4090 IMG_4091 obrázek (5)

One thought on “FLOWER PRINT SKIRT

Zanechat Odpověď

